Ukratko ceo proces i uslovi korišćenja online kupovine

  • Kupac obavi kupovinu preko interneta čime se njegova sredstva u banci rezervišu za odgovarajući iznos (tzv. autorizacija) – nakon toga

 

  • Trgovac za obavljenu kupovinu dostavlja robu ili izvršava uslugu i zatim zaključuje kupovinu tzv. selektovanjem transakcije za kliring (čime se inicira finansijsko zaduženje kupca i prebacivanje novca na racun trgovca).

Obaveze trgovca – dostava robe i izvršavanje usluge

  • Trgovac koji klijentima nudi kupovinu robe ili usluga platnim karticama preko interneta ima obavezu da na svom sajtu istakne logotip platnih kartica koje prihvata.
  • U cene koje se nalaze na sajtu, uračunati su svi propratni troškovi sem dostave za odredjene aranžmane. Više o dostavi pronadjite ovde (link na stranicu dostave)
  • U slučaju da se predomislite dovoljno je samo da proizvod poništite u korpi i ne popunjavate podatke za placanje. 
  •  Ako plaćanje vršite inostranim karticama u valutama koje nisu RSD, dinarski iznos vaše transakcije će automatski biti konvertovan, po kursu Narodne Banke Srbije, tog dana. Podaci o vašim platnim karticama ostaju nam nepoznati i isključivo ih samo banka vidi.
  • Dostavu i transport vaših porudzbina vršimo našim dostavnim vozilima ili nekom od kurirskih partnerskih kuća. Sve posledice ili oštećenja prilikom dostave snosi prodavac.
  • Očekivano vreme dostave je ono koje zajedno dogovorimo, u slučaju nekog velikog kašnjenja bicete na vreme obavešteni. Ako kasnimo, teroristi su nam oteli vozača ili je grad zatvoren zbog vanzemaljaca i sprečeni smo da ispoštujemo vreme dostave. U tom slučaju imate potpuno pravo da vratite aranžman i dobijete povrt punog iznosa vaših sredstava.
  • Prodavac je obavezan da kupcu dostavi dokaz o izvršenoj isporuci porudzbine.