Organizacija korporativnih događaja

Svet je u užurbanoj poslovnoj aktivnosti, a tehnološki napredak,  kao i sve veći broj kompanija koje dolaze u našu zemlju i sve veći broj poslovnih partnera iz različitih privrednih oblasti, njihovo povezivanje i saradnja, brojne prezentacije i seminari, zahtevaju nov pristup i organizaciju korporativnih događaja. Sve to utiče na to da nastaju brojne korporativne organizacije koje ulažu svoj novac u održavanje razno raznih skupova. U svrhu što uspešnijeg poslovanja, kompanije danas organizuju korporativne događaje, a imajući na umu različitost delatnosti, potrebe za što većim povezivanjem poslovnih partnera, sklapanja velikih poslova, kao i prezentaciju svojih delatnosti, kompanije i pojedinci se odlučuju na ovakvu organizaciju u posebnim prostorima, često mestima za veći broj ljudi.

Strateški pristup odabiru lokacija za organizovanje korporativnih sastanaka znači da sve veći broj organizatora u obzir uzima da mesto održavanja sastanka može ojačati poziciju brenda njihove kompanije i biti idealno mesto za prezentaciju i realizaciju njihovih ideja. Znamo da se sve više traže mesta koja daju najviši strateški smisao takvom događaju. To znači da se njihova razmišljanja kreću u pravcu pogodnosti mesta koje im donosi dobre rezultate.

Organizatori sve više biraju mesta koja neće predstavljati samo smeštaj , već će na različite načine obogatiti događaj, na primer, kreativnim dizajnom , posebnom arhitekturom, prijatnom atmosferom ili će izabrati mesto koje istorijski ima težinu i samo po sebi daje pečat događaju….A zašto se danas kompanije i pojedinci odlučuju na ovakav potez, koji je u savremenom Svetu, posebno u ekonomski jakim zemljama odavno praksa, a kod nas je sve zastupljeniji?

Na prvom mestu mnogi imaju problem sa veličinom sopstvenog prostora, tj,nedostatka kapaciteta, od mesta za sedenje ili im je problem tehnička oprema za održavanje većih skupova, a retke su kompanije koje raspolažu sa kompletnom tehničkom opremom i uslovima za to. S druge strane, jednostavnost iznajmljivanja prostora, kao i njegova raznolikost i kvalitet,a  danas su veoma raznoliki i na dohvat ruke uz širok izbor. Na drugom mestu kao razlog  je i potreba kompanija da svojim zaposlenima pruže pauzu od svog svakodnevnog radnog okruženja, te da ih na taj način fokusiraju na sastanke i da ih njihovim održavanjem na nekoj atraktivnoj destinaciji motivišu  uz organizaciju poslovne zabave, razonode  recimo u razvijenim zemljama uključuju igranje tenisa i slično. Na taj način zaposleni praktično stiče utisak da je na mini odmoru, a uz to obavlja itekako značajne poslovne sastanke.

Sigurno ste čuli za brojne skupove na Kopaoniku, Zlatiboru, gde se zaposleni druže po restoranima, na skijanju ili bazenima, a ne samo u salama za konferencije ili prezentacije po poznatim Beogradskim hotelima. Danas je dekoracija prostora za poslovne proslave postala uobičajena praksa i na takvim mestima, uz pozitivnu atmosferu, sklapati velike poslove. Na sledećem mestu kao razlog, je upravo je činjenica koja ima veze sa svim navedenim. Dakle potreba susreta na neutralnom terenu.

Uzmimo primer neke dve kompanije, koje će o sklapanju poslova ili međusobnoj fuziji, poželeti da to bude na neutralnom terenu, gde mogu razmenjivati i poverljive informacije i slično. Danas se srećemo sa mnoštvom sastanaka, od onih internih, dakle za zaposlene, mesta za njihovu obuku i napredak, do eksternih tj.za akcionare, konferncije za medije itd- Naravno da korporativni događaji imaju još dosta svojih oblika i mogućnosti, da su oni danas vrata savremenog pristupa poslovanju i druženju kako investitora, poslovnih ljudi, tako i zaposlenih. Uvek su tu mogućnosti da se pridoda nešto novo, a naravno akcenat na tome da to bude savremeno, funkcionalno mesto, gde bi mnoge ideje doživele svoju realizaciju, a sve bilo propraćeno i zabeleženo na poseban način.