Društvo u kojem danas živimo, mnogi će nazvati potrošačko.
Okruženi smo stvarima koje nam se nude, a u kojima marketing prevashodno zazuzima vodeću ulogu. Gde god da se okrenete, gledaju Vas reklame, od onih na bilbordima, do onih na radnjama, na molovima, reklame za raznorazne događaje od kulturnih, do prodajnih, do onih na medijima, u kojima su uvek i imale svoje posebno mesto. Koliko god da se trudite da katkad do Vas ne dopiru ili prebacujete kanale, jer Vas u vreme dok gledate omiljen film ili seriju, nerviraju čitavi reklamni blokovi, ipak padate pod njihov uticaj i otrčite do omiljene radnje ili izloga, da vidite šta Vam se to nudi, posebno u vreme raznih praznika, kada sve vri od ponuda, reklama i potrošnje.
Posebno u praznično tj. predpraznično vreme, sve je zatrpano ponudama raznoraznih proizvođača, sniženja i akcije su na svakom koraku, dok turističke agencije nude fascinantna putovanja po povoljnim cenama. I kako to u ekonomiji i poslovanju uvek biva, sve je neposredno povezano jedno sa drugim. Ponuđač će učiniti sve da svoj proizvod tj.ponudu učini najboljom i da ostvari što bolji poslovni rezultat, dok će kupac, birati i izabrati ono što mu najviše odgovara i praznike na taj način za sebe učini nezaboravnim. Međutim, kao i u svemu, ovde je takođe reč o različitim zahtevima, ukusima, potrebama, navikama i naravno finansijskim mogućnostima, koje se naravno razlikuju od osobe do osobe.
Pojedinci neće mariti na sniženja, već naprotiv, izabrati ono najkvalitetnije i najatraktivnije, bez obzira na cenu ili dekoraciju, dok će oni sa plićim džepom, mnogo više birati i mnogo se više prilagođavati.
Činjenica je da je danas najviše srednje klase i da je većina izloga radnji i ponuda, prilagođeno upravo njima. U toku jedne godine imamo brojne praznike, s tim da su kolektivni, daleko dominantniji, kao što su Božić, nova godina ili Uskrs. Međutim tu nisu samo kolektivni praznici, ne treba zaboraviti venčanja, slave, porodične proslave, te rođendane koji su aktualni svih 365 dana u godini. Činjenica je da u vreme kolektivnih praznika, izlozi zablistaju i najviše menjaju svoj izgled. Svakako, najviše pred doček nove godine. Zasijaće, biće umiveni posebnom dekoracijom, firme će unajmiti čitave timove koji se bave dekoracijom izloga, a vodeći svetski brendovi, od svojih će izloga napraviti pravu bajku, koja će Vas svojim dekorom ostavljati bey daha i prosto namamiti da uđete i nešto kupite. Vama to svakako neće smetati.
Kreativno uređen izlog, a samim tim i radnja, vrlo su bitni i potrošaču. Ili Vi, kao poslodavac, ulagnjem u dekoraciju izloga, ne činite dobro samo za svoje poslovanje, već i grad činite atraktivnijim i primamljivijim za strane turiste, koji će ono što vide, prepričavati u svojoj zemlji, a pored toga Vama doneti kupovinom novac. Svi smo putovali van granica naše zemlje i vraćali se sa dosta kupljenih stvari, suvenira i slično. Divili smo se radnjama, izlozima, divili se kreativnosti prodavaca. Sve je to jednako moguće ponuditi i uraditi i kod nas. Kao što smo rekli na početku teksta, sve je uzajamno povezano.
Da biste svoj izlog učinili privlačnim, potrebno je da krativnost i dekoraciju izloga prepustite stručnim ljudima za to. A sta je za bajkovito uređen izlog potrebno, oni to najbolje znaju. Od natpisa, do svih dekorativnih elemenata koji treba da se instaliraju i kupcu pošalju jasnu poruku, a vama donesu zaradu i pre svega poverenje kupaca, koji će često poželeti da budu Vaše mušterije. Oni su u stanju i da izlog, koji je recimo u nekoj zgradi od istorijskog arhitektonskog znača, prilagode i da sve ima poseban efekat, a to su sve stvari koje su jako bitne. Živimo od praznika do praznika, čak je osećaj da jako brzo dolaze i da se brzo smenjuju. Budite spremni već sada osmisliti ideju i prepustiti je dekoraterima izloga, da iz Vaše mašte izvuku ono najbolje i sa svojim iskustvom, pretoče u malu bajku koja će spremno dočekati poglede znatiželjnika i biti Vama i njima na korist i ponos, a i na posnos ulica ovog grada.