Po mnogo čemu godina je specifična i različita. Počinje zimom I završava se zimom. Naličje grada, prirode, ljudi, načina oblačenja, ulica I svega, svakim danom u toku godine se menja I prilagodjava vremenskim prilikama, ali I brojnim dogadjajima koji se u tih 365 dana smenjuju iz meseca u mesec, iz dana u dan. U godinu smo zakoračili svečanim dočekom, dolazili su Božić, Uskrs, brojne private svečanosti I slavlja, pripreme za godišnji odmor, pripreme za školsku godinu, za polaganja velikih I malih matura, upise na Fakultete, gimnazije, polaganja zakletvi, prijemi različitog tipa I tako bismo mogli nabrajati I nabrajati…događaj za događajem. I naravno, gledajući iz ugla kupca, uvek bi Vam nešto trebalo I uvek bi se za nešto trebalo kvalitetno pripremiti. Gledaju ći iz drugog ugla, prodavci će zanjući za sve to, takođe krenuti da se pripremaju I da svojim izlozima, krenu u privlačenje vaših pogleda.
Kao I godina, njihovi prodajni objekti, prilagođavaće se promenama tokom čitave godine, menjaće svoj izgled I svoje raznovrsne ponude. Pojedine radnje, prodajne kuće, zadržaće svoju osnovnu namenu I njoj uvek pridodavati neke nove prodajne elemente, shodno delatnosti koju obavljaju, a ukrasnim elementima učiniti sve da još vise privuku Vašu pažnju. Tako ćete dok šetate gradom ili se vračate s posla, škole, sureta s prijateljima, primetiti konstantne promene na izlozima I vrlo često zastati I informisati se o cenama, ponudama.
Tako će Vas često prodajni objekti, koji nemaju brendiranu robu u ponudu, lepotom svog izloga, njegovom kreativnom dekoracijom ukrasnim elementima, rasporedom samih elemenata, privući I navesti Vas da uđete I nešto kupite, pre pojedinih brendiranih prodajnih objekata. Samim tim, prodavci imaju vrlo važan zadatak, kako napraviti izlog koji će privući Vašu pažnju I to učiniti trajnim postupkom u godini? Kako prodaju prilagoditi vizuelnim I kupovnim potrebama kupca I znatiželjnika? Jedna obična nedeljna šetnja gradom, od njegovih centralnih ulica, do oboda grada, ispunjena je stalnim zavirivanjem u izloge I složićete se osećajem da vam uvek nešto treba.
Ući ćete u brojne radnje, zavirićete na izlog ili kroz njega I I radi loše organizacije, njegove loše istaknutosti ili pak lošeg rasporeda stvari, zaobići I uputiti se na drugo mesto. S druge strane naići ćete na brendirane izloge, gde je cena istaknuta u prvi plan, bez kreativno sređenog izloga I razočarati se. Na brojnim putovanjima evropskim Metropolama, posebno onim u razvijenim zemljama, primetićete važnost izgleda izloga I koliko je sve drugačije nego kod nas I koliko se mnogo ulaže u njihov izgled.. Primetićete otmene radnje, sa fascinantim izlozima, natpise koji se uklapaju u okolinu I izgled zdanja u kojem se nalaze, prodavnice povrća koje ispred nemaju gajbice, već izlog koji vam daje do znanja da su unutra sveže I zdravo voće I povrće.
Danas postoje čitavi timovi organizovani u svrhu uređenja izloga po najvišim svetskim standardima. Od izloga se pravi prava mala umetnička priča, osmišljava se poruka kupcu I privlače se pogledi znatiželjnika na posebno dekorisan način. Osmisliti poruku, pretvoriti je u priču I nasmejanim licem dočekati kupca, danas je zadatak koji zahteva puno rada, pažnje I stručnosti. Od toga, koji proizvod istaknuti kao glavni element, kakva slova I natpise postaviti, koje nalepnice ya iyloge koristiti, do toga kojim ukrasnim elementima učiniti lice Vašeg prodajnog objekta privlačnim i znatiželjnim kupcima…kako kupcima prodajnim izlogom poslati poruku da su na pravom, traženom mestu, gde ih čeka upravo ono što traže? Uvek je idealan trenutak da prateći evropske trendove učinite za Vas, vaseg kupca, ali I one koji dolaze sa strane, vas izlog, prostorom za hiljade znatiželjnih pogleda.